Miesięczne archiwum: Lipiec 2013

I to już koniec

Skonczyla sie autostrada. Do domu juz dwa kroki zostaly. I w tym miejscu sie z wami drodzy czytelnicy i wierni fani naszej ferajny zegnamy. Nam zostana wspomnienia i marzenia o kolejnej wyprawie, wam, czytanie naszych relacji. Mamy nadzieje ze sie … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 1 komentarz

Maruda na chilloucie ;)

Ostatni dzien, ostatnie chwile urlopu, temperatura tropikalna, trzeba wiec korzystac

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Dluga droga do domu

Mijamy wlasnie stolice, na termometrze 42 stopnie. Po wielu przygodach zmierzamy do domu. To wlasnie sa wakacje!

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Kierunek północ

Powoli wracamy. Nakarmione i zapakowane do samochodu ruszylysmy w droge powrotna. Na termometrze 38 stopni. Czasem sila woli spada do 35. Yea

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Pacanów

Nasz nowy kumpel.

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Muzeum drogownictwa w Szczucinie

Pamietajcie ze czynne tylko od poniedzialku do piatku! Chyba ze spotkacie bardzo milego pana na bramie, to Was wpusci Edit Maruda: Jeszcze kilka zdjec…

Opublikowano Bez kategorii | 1 komentarz

Zalipie

Polska jest pelna wielkich-malych cudow. Jednym z nich jest wioska Zalipie. Przejezdzajac przez ta malytka wioske czujemy sie jak w malowanej bajce.

Opublikowano Bez kategorii | 1 komentarz

Zagadka

Podczas dzisiejszych odwiedzin mialysmy okazje obejrzec oryginal akwarelki pewnego polskiego artysty. I to wlasnie zagadka – kto jest autorem tego cudenka (imie i nazwisko)? Edit: Mala podpowiedz: Akwarelka pochodzi z 1945 roku.

Opublikowano Bez kategorii | 5 komentarzy

Sanktuarium Michala Archaniola w Miejscu Piastowym

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Rynek w Krosnie

Co by to byl za rynek bez fontanny?

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj